Kızlar tüp bebeğe başlıyoruz Allahın izniyle
Klinikler hastaneler bir çok yerle konuştum tercihim tüp bebek merkezi oldu laboratuvarları çok iyi olan Bahçeci Fulya ya gitmeyi düşünüyoruz doktorumunda Mehmet bey olmasını istiyorum hayırlısıyla çok umutluyum heyecanlıyım 🤲🏻