Lavinia_35 yarın 37+0 olucaz inşallah kontrolümüz var. En son 3 hafta önce gittiğimde bebisim dönmüştü , 2100 Gr dedi doktor gelişimi de şükür iyi. Yalancı sancı mı bilmiyorum ama genital bölgemde bir batma oluyor nefesim kesiliyor resmen. 35. Haftamda kanamam geldi sancı en fazla 20 idi kanama için doktor normal dedi gönderdi. Bizde böyle durumlar 🤷
İnşallah sağlıcakla alırız yavrularımızı ❤️🤲