kürtaj olalı 3 ay oldu. 40. günden sonra adet gibi kanamam oldu 4-5 gün. sonraki ay tekrar oldu ama düzensiz kanamalardı sürekliliği yoktu. tam 3.ayımda normal kanama düzeyinde adet oldum. bugün yumurtlama günüm gösteriyo.dışardaydım epey yürüdüm bi baktım çamur gibi kahve rengi akıntım olmuş.hafif sol kasığımda ağrı var. ben yumurtlama gününe yordum ama var mı fikriniz,tecrübeniz??