Sirkelimon As7 jimer hastanesinin kendi fotoğrafçısı var zaten ama onu istemezsen de millet mahallesinde İstikbal’in yanında bir yeni doğan fotoğrafçısı var
byzza16 As7 bende jimerde doğum yapıcam. Jimerde bebeköyküleri fotoğrafcisi çekiyor sanırım ondan fiyat almıştım birde hasretsezgin den fiyat almıştım ama hatırlamıyorum şuan