[https://mutluresim.com/images/2022/05/30/14qLB.jpg](https://)
Buse-5 hec sancın yok malesef . Bende aynı beklemekdeyım
Buse-5 bebek kalp atışı sağlıklı sancıda yok beklemeye devam 🙏🏻
Sancı yok galiba
40 üzeri sancı diye biliyorum
Sancı nasıl anlaşılıyor
Oraya gidiyorum kasılmalarım olmuyor ama evde hep bi kasılma var anlamadım nasıl bişey