Cananco Kızlar selam. Normalden bir hafta önce adet oldum ama 2.5 gün gibi bişey sürdü. Hamilelik planlıyorduk neden böyle erken ve kısa olmuş olabilir böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba ? Doktora gitmeli miyim ?
Derya Cananco 3 günden az adet normalin dışında kabul ediliyor bence takip edin 1 ay daha yine tekrarlaraa gidin çünkü stres yapmış olabilirsiniz bu da etkiler
minismom Cananco yerlesme kanaması olabilir belki normal adet gununde wea bi kac gun once geliomus we adetten kısa suruomus 1 hafta sonra adet olmazsan bi test yap istersen canım
Cananco minismom bundan şüphelendim ama ağrılıydı adettir odiye düşğndüm. Testi ne zaman yapmalıyım bilginiz var mı ?
Aslihanfs Geçen ay aynı şeyi yaşadım 8 gün once ve az az tam sökülemedim, bittikten sonra doktoruma gittim. Muayene oldum, herşeyin yolunda oldugunu stresten veya hava değişiminden olabileceğini söyledi. Yinede doktorunuza danışın bence
minismom Cananco acı esigi dusuk olanlarda agrılı olabiliyormus yerlesme kanaması flan yasamadıgım icin bilemem ama hamileligin ilk haftalarındada kasık agrısı yasanıo stn sizi umitlendirmek istemem tabi netten okudugum kadarıyla bu solediklerim canım bi kac gun sonra yapanlar war tam emin olmak icin adetin gecmesini bekle istersen
eylulmomm @Cananco ümit vermek istemem ama bende adet oldum sandım 2 3 gün sürdü ama adetten az hamileymisim
Cananco eylulmomm nasıl öğrendiniz test yapsam mı sağlık ocağına gidip ters mi versem emin olamıyorum.
eylulmomm @Cananco Evde iki kere test yapmıştım 1 hafta aralikla hep tek çıktı değilim dedim 15 20 gün sonra kan verdim o şekilde öğrenmiştim canım