Esmeeer4221 Kızlar 5 bucuk aylık hamıleyım 6 ya gırcez allahın ıznıyle daha doğum seklıme karar veremedım cok korkuyorum ılk hamılelıgım normal doğumdan korkuyorum ama sezeryanda zor dıyolar tecrubelı anneler yardımcı olabılırmı lutfen?? ☺️
Derya Esmeeer4221 bebeğinizde veya sizde sağlık sıkıntısı yoksa normal doğurun cidden doğum çok kolay bir süreç tek zorluğu sancı ama bebeklerimiz için değer 🌸
Hazalaskin Esmeeer4221 allah nasip ederse ben normal Doğum çok istiyorum ki zaten benim doktorum tercih sunmadı hangisini istersin demedi normal olması için bekliyoruz 39+4 olduk hatta 42 ye kadar yolu var dedi sezeryan olmak hayati bi tehlikeli durumda tercihi bizim doktorumuzun
gldn065807 Esmeeer4221 ikinci normal dogumumu yaptım 2 saat sürdü toplam sancı dogum çok şükür 2 tane dıkısım vardı eger normal doğuma engelın yoksa tercıh edebilirsin