Dilekyagmur42 Nakışlı 10lu hastane çıkışı yaptıranlar nerden yaptirdiniz acaba kalitesinden falan memnun kaldığınız bı adres varmı nekadara yaptırdınız
Ays_cskn Dilekyagmur42 instagramda aklima tasarm dan yaptiriyorum gayet guzel gorunuyor gelince gorucez insallah fiyatlara gelirsek modele gore degisiyormus biz 350 tl vericez bir bakin isterseniz sizde😊
Seher_bekar07 Ben instagramda rüya bebek evinde yaptırdım 320 tl ye çok güzel çok kaliteli çok beğendim tavsiye ederim
Dilekyagmur42 Ays_cskn tşk ederim şuan sayfaların geneli o civarda söylüyor fiyatları bide oraya bakiyim
Ays_cskn Dilekyagmur42 tabiki en azindan urun bitim sonrasi vs resim atiyorlar bende onu bekliyorum cok sirin modelleri var ayrica