nisamom_ NurSima2605 çalışıyorum canım 12 saat ya anca cumartesiye verebilirim 🤭🌸sabredeyim azcık bide kimyasalın olmuştu acele etmiyim diyorum
nisamom_ Sehrbnon12 sağol canım amin inşallah hayırlısı olur ❤️🌺 12 saat çalışıyorum ayakta bişey olurmu acaba 🙄
Sehrbnon12 nisamom_ bence ara ver canım ben suan 12 haftalık olduk ikizlerimle hala bi iş vs merdiven çıkıp inememeye calısıyorum bak kanaman vs olur korkarsın yani bi süre bence dinlen ilk aylar düşük tehlikesi cok oldugu için diyorum