Kızlar zar zor randevu bulabildim o da 4. Gününe denk geliyor. Hormon testi için gitmek istiyorum kadın doğuma . Ocak ayında yaptırmıştım 3. Günü ama amh ve prolaktine bakılmamıştı. Bunun için özellikle istiyorum ama bakılırmı yoksa boşuna gitmeyeyim?