aslansmommm Aysel999 silik bir çizgi var canım hayırlı olsun bence kan testi ver vardır diye düşünüyorum 🤲🏻🧿
Elisam123 Aysel999 ikisinde de çıkmış canım hayırlı olsun sağ salim kucağına al inşallah kolay bir hamilelik gecir inşallah 😍
Leyla-ay-3023 Aysel999 ben bu erken gebelik testi ile öğrenmiştim aynen bu kadarcık cıkmıştı çizgi simdi 5 aylık gebeyim 😀😀 sizlerde hayırlı olsun bence var
Aysel999 Tusami sahimi ya korkuyorum sevinmeye birden yalniw olur diye bi kac gun bekleyb kan vereyim diyorum
Tusami Aysel999 yani gebelik süreci böyle , her an korku oluyor, ben bu ay tam pozitif gördüm , doğru düzgün sevinemeden kimyasala döndü. Şu anın tadını çıkar , inşallah sağlıkla devam eder
Aysel999 Genelde 1 aydan bir olurim gecen ay doktor hap yazdi 28 gun olmam icin bu ay hic biwey kullanmadim 28 gun olsaydim 1 gun gecdi yok yine 1 aydan 1donduyse 2 gun var 1 olmam gerek