Kızlar merhaba 16+3 haftadayız ve göğsümün tamamı değil sadece ucu aşırı tatlı şekilde kaşınıyor sizce neden olabilir?
Birde sol göğsümün ucundan sıvı geliyor sıktığım zaman ucunu ama sağ göğsümde hiç bir şekilde sıvı gelmiyor sizce tıkanık olabilir mi emzirme döneminde de bu şekilde devam eder mi? Bu durumları tecrübe eden var mı aranızda? Teşekkür ederim şimdiden🌺🥰