MMasalinannesii bende aknetrent kullanmıştım bıraktım 2 veya 3 ay sonra hamile kalmıştım. 1 ay oldu doğum yapalı, bebeğim de kasılma titreme vs oluyor ondan mıdır bilmiyorum tabi hep takip ediyorum. Doktorlar uyku halinde normal ilk 3 ay diyor ama o ilacı kullandığım için aklımda hep bir şüphe var. Bir dahile doktoruna sorduğum da o ilacı kullanırken hamile kalıp bir sorun olmadığını söylemişti. Yani hep bir olasılık var. Bebeğime tahliller eeg ve mr çekildi hep çok şükür bir sıkıntısı yok ama o ilaçtan dolayı aklımda hep bir soru işareti var