Ben de çalışıyorum daha 1. hamileyim bazen öyle zor geliyor ki insan isyan ediyor her şeye, ama sonra iyi ki rabbim çok aratmadı bekletmedi nasip etti diyorum eşim embriyolog her gün bebek hasretiyle yanan insanları görüyor. Onları düşündükçe şükrediyoruz tedavisi de zor o sürece katlanabilmek de, rabbim dileyene nasip etsin. Ama işte ben de 1 tane diyorum, yeterli güzelce yetiştirebileyim inşallah. Sırf kardeşi olsun diye 2. Yi yapamam bakamayacağımı yetiştiremeyeceğimi düşünüyorum şimdiden. Gerekli önlemleri alarak bu fikrime sahip çıkacağım tabi düşünmüyorum deyip korunmamak da saçmalık olur :) Rabbim her şeye rağmen nasip ederse ayrı tabi evlat hepsi. Umarım siz de ikisini birlikte kolaylıkla büyütürsünüz sağlıkla sıhhatle huzurla 🌸