GsAnne ben de 12. Hafta da kalbi durumda kürtaj oldum 23 martta bir adet gör denemeye başla dedi doktorum . 21 nisanda adetimi oldum sonra denedim ama olmadı insAllah 2. Adetten sonradan olur hayırlısıyla çok zor allahım kimseye yaşatmasın.. cidden zor.. sağlıkla yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🥺