OksijenliSu muserref02 Ben direkt eczaneden serum olarak alıyorum. 50 ya da 100 ml olarak. Wee baby’nin burun aspiratörünü kullanıyorum.
Mysaa muserref02 otribebe canım elim ayağım olmustu sadece 1 kere hastalandı Allah’a sukur ama o bile yetti valla