Sedabineb Betam bugün test verdım 2 çizgi gördüm ama 2. Cızgı sılıktı biraz kan testi verdım betam 9.8 çıktı acaba gebelik var mı
hifasmother Sedabineb değerin 5ten yukarı olması gebelik var anlamına geliyor. Birkaç gün sonra tekrar kan verin bakalım değeriniz yükselecek mi ☺️