Tettyy Kızlar merhaba 35+2 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı oğlum 2,955 gr olmuş ve karın çevresi genişliğide büyük çıktı Bu şekilde olan var mı acaba yada bilgisi olan var mı
Azmiebru Merhaba canım bende 34+4 Ken gittim kilosu 2981gr ve karın çevresi biraz büyük dedi doktorum yarın kontrolüm var sezeryan için kesin tarih vercek
Tettyy Azmiebru neden peki karın çevresi büyük dedi sadece bununla ilgili olduğu için mi sezeryan dedi Ama bana doğum ile ilgili hiçbirşey söylemedi Suyun fazlalaşmış ve karın çevresi büyümüş dedi bende şeker var düzelir falan dedi ama Anlayamıyorum ya çok korkuyorum 🥹🥹
Azmiebru Tettyy ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım doğumu sorduğumda direk sezeryan dedi riske atmıyoruz dedi.. Bugün tekrardan kontrolüm vardı herhangi bisy demedi karın çevresiyle yine biraz büyük Bi bebek olacak dedi ama onemsemedi yani
Tettyy Azmiebru bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım.. Bebeğin amniyon sıvısında çoğalma yok ozaman sadece karın çevresinin büyüdüğünü söyledi değil mi peki doğum kaçıncı hafta da olucak
Tettyy Tettyy karın çevresinin büyüklüğünün bebeğe bir zararı yokmuymuş yani Bizimse öyle olduğu için çok tedirginim ve korkuyorum 🥹
Azmiebru Tettyy herseyi normal suyu gayet iyi durumda hatta doktorum şey dedi sana göre biraz büyük Bi bebek olcak dedi ben biraz minyonumda :) ama dediğim gibi sorun etmedi hiç Bi şekilde kalipli bi bebek olcak belli ki :) tam 39. haftada alacak nasip olursa 16 haziranda
Azmiebru Tettyy yok canım yok herhangi Bi zararı yok eğer olsaydı doktorum erkenden alırdı bebeğimi sana ne dedin doktorun çok mu büyük dedi yada ne korkuttubseni
Tettyy Azmiebru gebelik şekerimden dolayı bebeğin suyu fazlalaşmış dedi birde karın çevresi büyük dedi 35+2 günlüktü gittiğim de kilosunu da çok fazla buldu 2.958 gr biraz tepkili konuştu şu olur demedi zaten ben hiçbirşey soramadım o anda doktora. Moralim bozuldu bunları söyleyince Bana doğum ile ilgili hiçbirşey söylemedi şu hafta olur diye bebeğin gidişatına göre hareket edecek heralde.
Azmiebru Tettyy hmm sen yinede korkma rahat ol Allah korusun kötü Bi durum olsaydı daha farklı davranırdi bende 34+5 gunluk Ken gittiğimde bebeğim 2981gr Di haftasına göre biraz fazla demisti kilosunu.. Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Tettyy Azmiebru aminnn 🙏 işte kilosunun fazla olması ve karın çevresinin biraz büyük olması beni korkuttu açıkçası Rabbim sağlıkla hayırla evlatlarımızı kucağımıza almamızı nasip etsin tüm Bebiş bekleyen annelerinde 🙏 Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏