37+3 haftalık hamileyim. Geceden beri dinmeyen 10 dk da bir ağrı vuruyor belimden 1 dakika sürüyor ağrı ama çok şiddetli sürekli oluyor dün koyu kıvamda akıntı geldi sümüksü baya yogun yine geldi bugün ağrılarım dayanılmaz oluyor karnımda sertleşme oluyor ve bebek bıryere toparlak oluyor dogum mu geldi hastaneye gitmeli miyim