Kızlar 40 günlük bebeğim var, bilek ağrım için 1 doz kortizon kullanmam önerildi. Kortizon kullanmak bebeğin gelişimine etki eder yazmış bazı kaynaklar
..Farklı doktorlara sordum kullan diyen oldu ama yine de korkuyorum. Kötü deneyim yaşayan var mı?
Bileklerimdeki ağrıyı çekip bebeğim için dayanabilirim tabi. Bilek gücüm düştüğü için de bebeğe iyi bakamamaktan korkuyorum.