Benimde 2 oğlum var 3.ye hamileyim cinsiyeti merak etmedim değil illa ediyor insan sağlıklı olması önemli tabi ama merakta oluyor ben 16 haftada erkek dedi biraz üzüldüm çünkü gönlümden geçen kızdı 2oglm var inşallah buda kızdır dedm 20.haftada kız olduğunu ogrendm çok sevindm🤗 kavuşmaya az kaldı bugün kontrole gittm doğum yakın sizde sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah Allah bu duyguyu herkese tattirsin 🙏