Ayzynp gecmis olsun, saglikla buyutun insallah. ben de mart ayinda dogum yaptim. normal olacakti ama devlet hastanesinde beni daha sancim cok azken bile nstye bagladilar. yaklasik 12 saat yataktan asla kaldirmadilar ve suni sanci verdiler. ben dayanamadim sanciya feci bi aciydi. acilmam bastan hic yoktu sonra 4 cm olmustu ama bebegin kalp atislari dusuyo diye acil sezaryene aldilar. dogrusu ben sancinin bu kadar siddetli ve dayanilmaz olcagini bilmiyodum. merak ettigim sey siz nasil dayandiniz, neler yaptiniz? evde de cekmissiniz. eger bi daha dogum yapacak olursam ben kesinlikle normal istiyorum. sezaryenden sonra cok zor toparlandim. cok kotu bi surecti 😔