Ayycaa 39 haftadayim ne açılma ne sanci şunu yaptım doğurdum dediğiniz birsey varmi öneri tavsiye bekliyorum
Merve_tna Ayycaa ilişkiye gir canım birde meryem ana otunu dene deneyenlerin hepsi işe yaradığını söylüyor Meryem suresi okunuyor suya otta suyun içinde açıldıkça senin rahminde açılıyormuş hemde doğumum kolay geçiyormuş öyle diyorlar bende deneyeceğim ☺️
Mltmsncn Ayycaa sabah akşam kekik cayı içiyordum ve her yemekten sonr 2 hurma yiyiyodum. Dogumdan 1 hafta önce 3 cmdi hastneye6-7 cmle gittim. Brde meryem ana otunu yaptım
yasemineymenarin Merve_tna otu suya koymak için doğum sancısının başlaması lazım ama öncesinde suya koyulmuyor diye biliyorum