Ayse_Nuryusuf01 1S3MANNE henüz öğrenmedim ama ogrenmek için sabırsızlanıyorum bir an önce haftalar gecsinde öğreneyim inşallah çok heyecanlıyım
busetekerr 1S3MANNE Ben ilk bebeğimi tam 14 haftalık iken öğrenmiştim güzel kızımı. Tabi şimdi cennete 🥺❣️😔
Damlacaa Ayse_Nuryusuf01 bebek gösteriyorse evet , 11. Haftada kız görünebilir sonradan erkeğe dönebiliyor ama erkek değişmiyor 15+5 pipisini 11. Haftada gördük bız. Bebeğe bağlı ben 10. Haftadan beri ne zaman gitsem oğlum kıpır kıpır rahat gördük o yüzden
Ayse_Nuryusuf01 Damlacaa ben şuan 10+5 deyim haziran 16-17 gibi kontrole gideceğim inşallah ogrene bilirim cok merak ediyorun ve çok heyecanlıyım
Damlacaa Ayse_Nuryusuf01 bebiş gösterirse neden ogreneyemesin 🥰 kız bebeği öğrenmek için erken çünkü kız bebekte yanılma olabiliyor 16. Haftada netleşiyor ama erkek bebek kendini belli ediyor hemen ben burdayım diyee