Merhaba hanımlar 37 haftalık olduk biz sanki bu haftalar bebeğimin hareketleri daha yavaş karnım da kasılmalar oluyo ama çok net de hareketlerini hissetmiyorum daha net hissetmem gerekmez mi bu haftalarda(benim bebeğim en başından beri çok hareketli değildi zaten)