3 ay önce işe girdim küçük bi hastanenin acil servisinde başladım işe başladıktan 1 ay sonra kadar hamile olduğumu öğrendim hastaneye hemen söyledim acilede çok fazla hasta gelmiyo günlük 3 4 tane falan Perşembe günüde kanamam oldu 1 hafta rapor aldım şimdi acil kapacak hasta yok diyolar ama hiç inandırıcı gelmiyo bana hala reklam veriyolar acil ilk açıldığı gün başladım bende rapor bitimi çıkışımı verecekler ama ben hamile olduğum için çıkardıklarını düşünüyorum eğer kapanmiyosa ve beni cikariyolarsa yapabileceğim bişe varmı