Kızlar, sezeryandan önce gece 12den sonra birşey yemeyin diyorlar. Bunun sebebi tam olarak ameliyat esnasında kusmamak için mi? İlk hamileliğimde sabah 9da kahvaltı yapmıştım öğlen 12dede çikolata yemiştim ve beni 3te doğuma aldılar acil olduğu için. Bir sorun yaşamadım şükür. Yarın 11de doğumum var ama şimdiden o saate kadar nasıl açlığa dayanabileceğimi düşünüyorum şaka değil sabah kalktığımda ağzıma iki lokma atmasam elim ayağım titriyor 🤦🏼♀️