Kizlar erken dogum riskim var 27 haftaligim kanamam var yatiyorum tup bebek oldugu icin merkeze gidip geliyorum daha kendime doktor bakmamistim bugun itibari ile bakicam istanbuldayim avrupa yakasi sormak istedigim yeni dogan unitelerinde para aliyolarmi internette sgk anlasmali yerler almiyo diyo ama bazi yerlerde sukadsr aldilar diyolar varmi bilgisi olan