Deemetibostnci Deniz93 ilk üç gün olur arada kesilir tekrar gelir bünyeylede alakalı ilk üç gün sıcak sıcak gelio
birmelekannesi0 Deniz93 canım ben normaldede adetlerimde kullanıyorum dependi çok çok rahat birşey sızdırma vs yapmadı hiç, şimdide hamileyim tekrardan doğumumda alacağım inşallah büyük bir rahatlık sağlıyormuş doğumdada öyle duydum.
Gozi benimmdunyamm Ayy senin ki daha fenaymış benim haziran ortası en geç 37+2 yiz şimdiden sıcaktan bunaldım ben o sıcaklarda napardım
Ysmn12 Bu depend normal ped gibi mi arkadaslar kusura bakmayın hiç bilmiyorum naasil bir şey ? Dolunca değişiyor mu yoksa 1 gün yetiyor mu falan ona göre alicam da
mrs_elisah Ysmn12 Külot gibi. Ben içine 2 3 kat havlu kağıt koyuyordum her wcye gittiğimde. O peöeteyş değişiyordum. Sabahları da dependi değişiyordum.
Serap26_ Ben Lohusa pedi aldım e bebekten depend aklımdan geçti ama bakalım çok olmaz kanama diye düşünüyorum
Haticenurozturk Deniz93 hayır kapatmıyor zaten kapatsa bile ilk günler su geçirmez bant yapışık oluyor orda kendimiz çıkarınca duş alırken falan ondan sonra gazlı bezle kurulayıp krem sürüyoruz
Gozi benimmdunyamm Ayy adanalıyım ben de ama izmirde yaşıyorum Allah yardımcın olsun valla ben ağustosta temmuzda memlekete gitmiyorum bile 😅
nesenese Deniz93 Deniz93 kisiden kişiye değişiyor sanırım. Ben ilk doğumumda hasta bezi almıştım sadece hastanede taktım rahat edemedim fazla kanamam da yok diye ped taktim. Pedlerle idaree ettim yani öyle çok kanama yoktu. Şimdi 32 haftalik hamileyim bu kez depend aldım daha pratik gibi geldi almalisin bence kanama cok olabilir