Rabia_zanile evdeki testiniz pozitif çıktığında kan verebilirsiniz. (Ovülasyon testi kullandıysanız ve elinizde varsa yine pozitifse hamilesinizdir) Kan testinde gebeliği görünce 2. Gün sonra yeniden vermeniz gerekiyor. Kadın doğuma ilk gittiğinizde Değerlerin düzenli artışı olup olmadığını soruyor yapmadıysanız test isteyebiliyorlar. İş çıkışı poliklinik tarzındaki büyük olmayan hastanelerde test yapabilirsiniz.
Yumurtlama takibi yaptıysanız benim 11. Gün evdeki testim pozitif çıkınca test vermiştim 45 çıkmıştı 2 gün sonra iki katını geçti. Yumurtlamadan 20 sonra da kadın doğuma gittim.