3aylık gebeyim kızlar. Karnım malum yok henüz ne zaman büyüyüp çatlak oluşmaya başlar, ne zaman kullanmalıyım çatlak kremi, siz ne zaman başladınız? Oluşunca mı başlamalıyım, yoksa yavaş yavaş nemlendirmeye başlasam mı iyi olur hiç bilmiyorum. İlk gebeliğim de 😊