BernaBerna Dün gece çok kaşınmam oldu bütün vücudumda neyse geçer dedim yattım uyumaya calıstım duş almıştım bi ara uyumuşum uyandım saat 4 civarı lavabo için geldim allahım nasıl bir kaşınma göbeğimde ayaklarımda kollarımda falan uyuyamıyorum kaşımaktan ağlıcam gittim krem sürdüm Yok geçmiyo en son kaldırdım eşimi kalk dedim dayanamıyorum kafayı yicem doktora götür beni kaşınmaktan duramıyorum dedim kalktı gittik acile neyse doktor baktı bebekte bişey Yok dedi, Allah’a şükür 🙏 sonra kan verdim nstde sancım 20 dk da bir var olarak göründü az dedi sonra o benim doktorum degildi bu günde normal kendi doktoruma randevum var saat 3 de artık kan degerlerime o bakıcakmış bi igne söyledi ona göre doktorun yapar yada yapmaz dedi bana kaşıntı için losyon verdi onu sürdüm dönünce. Şimdi ben artık kafayı yicem kaşıntı mide bulantısı nefes darlığı falan bunaldım depresif bi insan oldum gece karnımı kaşıya kaşıya ben yırtıcaktım doktoruma bu gün söylesem sezeryan istiyorum al desem alır mı sizce kilosuda gayet iyi 37 haftalığım bu arada ne diosunuz ağlıcam valla bunaldım 😢 uzun oldu kızlar hakkınızı helal edin 😞
Deniz2961 BernaBerna 37 de dogum yapan kadınları gormustm cnm burda doktorunla bir konıs en iyi yonlendırmeyı o yapacaktır
Gizem51 BernaBerna bende kasinti sorunu yasadim tahliller temiz cikti krem losyion birde igne verdi.igneyi vurundum 1saat.sonra kaşıntı bitti
Ozanin_annesi Karacigerle ilgili bisey mi acaba? Genel o zaman kasinti oluyor ama .oyle bisey varsa onlarda onerebilir sezeryani.
BernaBerna Ozanin_annesi işte kan verdim bu gün kendi doktorum bakıcak kaşınmaktan kendi kendime evde sezeryan yapıcam o derece 😞