Burda doğmuyor diye bahsedince ertesi güne doğuran o kadar anneye şahit oldum ki totem yaptımmm bugün bende yapayım belki doğar 🤣🤣Kızım hala doğmadı yalancı sancılar oluyor ve geçiyor. Gerekli herşeyi yapıyorum hurma, squat, yürüyüş,ahududu yaprağı çayı, perine masajı 🤣 Ama gelmiyor gelmiyor ne zaman gelecek acaba aşırı heyecanlıyız 🙈 Bizimle aynı haftada olanlar sizde durum nedir?