AsEsEm Benimde çok fazla oluyordu doktorum magnezyum eksikliğinden kaynaklandığını söyledi magosit adlı bir ilaç verdi ve üç dört gün içinde bütün ağrılarım kayboldu doktoruna danış istersen İnşallah seninde geçer 🙏🏻🤗
nisanisa AsEsEm bende bi söyleyeyim benim de çok oluyo yürüyemicek gibi bile oluyorum bazen sağolasin
Nefesimm AsEsEm kullaniyorum bende aslinda 13.haftadan beri gunde bir bardak süt ve bir kase yoğurt maden suyuda tüketiyorum aslinda ama yürüyüş yapmıyorum hiç dr yap demisti
Zmraemr Ben de ayakta cok kalırsam uzaninca kalkamaya calisiyorum agriyor ve zor kalkiyorum. sag kalcam sadece dinlenirken sol uzerine yatiyorum ve süt icmedigim zaman da cok fark ediyor cok sukur gecti yatmadan once mutlaka süt içiyorum. Doktoruma kabullenirsen iyi olur normal dedi :)) bir de yürüyüş yap bir ara yuruyememistim sıcak su torbasi kullandim onun da faydasını gördüm
Nefesimm Zmraemr hergun bi bardak süt bir kase yogurt ve maden suyu tuketiyorum magnezyum vitamini de kullaniyorum ama yuruyus yapamıyorum dr basla demisti ama gribim bitkinim