kızlar bu cuma günü normal olarak verdiğim idrar tahlili hiç bir sıkıntım yoktu. Doktor bakalım dedi öyle baktık. Bugün susuzluktan oluyor bol su iç 1 hafta sonra gel dediler üroloji ve kadin doğum doktoru. Daha önce başına gelen var mı yardımcı olurmusunuz? Bebeğim iyi cok sukur haftasiyla uyumlu 10+6 haftalık.