Mucizesinsen Merhaba Arkadaslar 15 haftalık hamileyim. Farenjit olmuşum doktorum agumentin yazdı. Kendi doktorum kullana bilirsin dedi fakat içim rahat değil :(
QUEEN088 Mucizesinsen yanlış hatırlamıyoramsa antibiyotik olmalı qaliba.Bende 33 haftada ilk gebeliğimde kullandim.
ipekveatlas Mucizesinsen eczacıyım kullanabilirsin, b grubundan penisilin alerjin yoksa sana ve bebeğe hiç bi zararı olmaz aksine enfeksiyon varsa düzenli olarak kullanmalısın. ishal yapabilir bol su yoğurt kullan
3prens71 Mucizesinsen bnde faranjıt olmustum hamıle oldugumu bılmeden cefec kullandım en agırı oda galıba sonra ogrendımkı hamıleyım dırek dr sordum hıc bsy olmaz bız gereklı durumlarda zaten verıyoruz demıstı ıcınız rht olsun sakıncası olsa vermezdı dye düşünüyorum
Xxxbetuss Mucizesinsen idrar yolu enfeksiyonum vardı kullandım 5 gün ve sonra kanama yaptı bıraktım canım doktorun tavsiyesi ile
Uzayyyy Bende de kronik faranjit var . Banada doktorum verdi kullandım . İçin rahat olsun bebek açısından herhangi bir durum yok
umutubekleyis Ben de 5 haftalık hamileyken kovid oldum. Doktor agumentin verdi. 3 tane kadın doğumcudan onay aldım öyle kullandım. Hepsi bir şey olmaz kullan enfeksiyon bebeğe geçmesin dedi.
Bybrs Bende kullandım hemde bir kaç kez enfeksiyon daha zararlı b grubu zaten ilaç rahatlıkla kullanın bende enfeksiyondan dolayı kullandım şuanda kullanıyorum