Bugün itibariyle 34 olduk. Yarın nst ve kontrolüm var. Benim bebe inatçı çıktı ne yüzünü gösteriyo ne de dönüyo..keyfi yerinde hep yan yatıyo paşam. Bakalım yarın ne diyecek. Dün geceden beri ara ara hafif adet ağrılarım var gibi. Kasılma nasıl oluyo anlamıyorum ama. Bebek toplanıyo gibi olunca kasılma mı oluyor ?