benimmdunyamm İdrarda keton olan var mı düşüyor mu insülin kullanıyorym enfeksiyon da varmış şuan doktor keton olduğu için enfeksiyon daha çabuk kapiyorsun dedi
Aysekse Benim de geçen hafta pozitif çıkmıştı doktorum yetersiz su içmediğimi ve beslenmemden kaynaklı oldugunu söyledi. 2 gün önceki idrar testimde negatife döndü. Bol su iç diyor doktorum ü
benimmdunyamm Aysekse çok riskli birşey değil dimi o zaman aynı zamanda da zaten enfeksiyon çıktı enfeksiyon ilişkiden oluyor sanırım korunduğumuz halde oldu artık ilişki yasak koydu zaten
Aysekse benimmdunyamm doktorum çokta panik olmadı önemsemedi hani enfeksiyondan kaynaklı olduğunu biliyorlar bol su için bi dahaki tahlilde negatife döner umarım ☺️