Kızlar bebeğim günün her saati her dk si kıvıl kıvıl masalalh nazarım değecek diye korkuyorum.
hiç durmuyor hele ki bi oturuyum uzaniyim ozman halay çekiyor
30 haftaligiz hareketleri baya sert ve dışarıdan bariz belli. Bazen canımı bile acitiyo
Ama kaynanam nezaman bize gelse ya da kaynanamin olduğu ortamda olsam asla kimildamiyor. Elini koyuyor felan yok hiç bir tepki yok
Yalnız Kendi anneme kardeşime arkadaslarima ozlelikle eşime ne hunerler sergiliyor 😂.
Çok mutlu oluyorum tabi gelip elini koyuyor kaynanam içimden vurma annecim canım kızım felan diyorum 😂 anlıyor mu acaba hissedebiliyor mu ki eğer hissediyorsa benimki kaynanamı hiç sevmeyecek belli .
Ya da kötü yanı o gelince uysallasiyor da olabilir bize tepki de gösteriyor olabilir bilmiyorum 😂😂😂