Kızlar hiç korkmayın ben çok korkuyordum çok şükür sağ sağlim başımdan geçti, spinal uyuştum bebeği gördüğüm an mutluluktan hüngür hüngür ağladım 37+6 da doğduk.. biraz solunum sorunumuz var bebek yoğum bakım da süt sağıp yolluyorum aynı hastane de değiliz kaldığım hastanenin bebek yoğun bakımı doluymuş başka hastane de evladım 2 güne çıkar demişler tahmini dua ederseniz çabuk kavuşmamız için çok teşekkür ederim Çok şükür solunum hariç başka sorunumuz yok. Herkesi allah sağ sağlim evladına kavuştursun.. gerçekten doğumum kolay geçti, korkulcak hiç birşey yok.. korkuyu vakit ayırıp bu güzel anınızı kötü geçirmeyin… evladınıza odaklanın kavuşmak çok güzel❤️