Findik92227 Gulnur-sumer63 karın mı kasık mi canım Bende de oluyordu dr kanama leke vs olmadığı sürece normal demişti
Xxxbetuss Gulnur-sumer63 öncelikle geçmiş olsun canım bildiğim kadarıyla karin agrisi normal ama geçmemesi normal degil bende 8+3 haftalık hamileyim doktorum karin agrin bel agrin olursa gel demişti
Gulnur-sumer63 Xxxbetuss doktorum şehir dışında oyuzden hastaneye gitmedim acile gitsem bakarlarmi acaba vajinal bakarlar diye korkuyorum
Xxxbetuss Gulnur-sumer63 ben İstanbuldayim acilden bakıyorlar evet ama vajinal baktırmak istemediğinizi söyleyin bakmıyorlar gittiğin doktora göre de değişiyor olabilir insallah iyi insanlar çıkar karşına ama bekleme git bence canım insallah bisey yoktur