durulice Bebeğimizin mobilyaları geldi onun dışında raf, sticker vs. alıp süslemesi kaldı. Hazırlayanlar resim yada link atabilir mi bana da fikir olsun :D
esradgn123 durulice Ben de mobilyaları aldım aksesuar almadım sadece fikir olarak var Burada bekleyim 😊
tucedmrtas  Ben böyle süsledim beşik kurulumu kaldı sadece ❣️🥹
Tubmavi durulice https://ty.gl/3vnp3n9if7 https://m.n11.com/kalp-sticker-cocuk-ve-bebek-odasi-dekorasyon-190-adet-pembe-P537145940?gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAADsJcV0qCH8mCeclkaFgnmghhWRns&gclid=Cj0KCQjwqPGUBhDwARIsANNwjV4Xlpqfxuk49u-D0X-dlUCL1zdZ9K8EYF_pK85vTSvccM0IIF_hFcMaAsnNEALw_wcB https://ty.gl/hy8x8bli4x Şöyle Bikaç var