İyi gunler kızlar 6 aylık hamileyim hamile kaldığım gunden sık sık stressli korkulu kavqalı gunler geçirdim bu durumlardan isdesemde uzak duramadım ya iş yerinde oldu ya eve geldiğimde bi kaza oluyor ya da ailevi bir mesele oluyo bebeğimin sağlığı için çok kayqılıyım bu durumların ona saglığına kalıcı hasarları olur diye çok korkuyorum ne kadar onun için her şeyden uzak olmaya çalışsamda bir olay oluyor kendimi o şeyin içinde buluyorum doktoruma anlatiyorum korkma diyor sakinleşdiriyor ama yinede içimde ayri kaliyor etrafimdaki hamilelere bakiyorum her şeyleri o kadar normal seyrindeki yedikleri içdikleri gezdikleri eşlerinin kendilerinin ailesi etraflarında pervane ama ben hamile kaldigim gunden sinir stress sizce bi şey olurmu bebeğime tek isdediğim onun sağlıklı bir bebek olması