Hasmeftun Kızlar 10 gün önce normal doğum yaptım bugün dikişler ve rahim kontrolü vardi kanamam yoktu azalmisti leke şeklinde geliyordu artık ama bugünalttan muayene oldum eve geldim şuan çok kanamam var bildiğiniz şırıl şırıl akıyor bu normal mi🤦🤦