Kizlar daha öncede post atmıştım. Doktora gtmistm nisan gelmisti ama dogum değil diyip geri göndermişti. Ama erken geleceğini soylemisti. Bu gun tam 37+1 olduk. Aşağıda yüklü baskı hissediyorum yürüyemiyorum. Sanki altima kaçıracagim. Yarim saatte bir tuvalete gdiyorum. Az az geliyor. Beyaz sümüklü kokusuz akintim çoğaldı. Birde karnımın üst kısmında surekli hareketlilik hissediyorum. Hic durmuyor hiç. Canim yaniyor. Karnimin ortasına toplanıyor basket topu gibi. Surekli bir sağa bir sola kayıyor. Allah için bir akıl verin.