Kızlar ben 21+3 oldum ve mevsimsel alerjim var polen 2 gündür beni perişan etti ilaç kullanılıyor mu bilmiyorum özel kliniğe gidiyorum Dr a sordum alerji bölümüne git dedi sanki bn bilmiyorum gitmeyi ilaç kullanılır mı diye soruyorum branşım değil bilmiyorum diyor benim gibi alerjisi olan varmı acaba???