EzgiG Merhaba 30+2 deyim geçen hafta kontrole gittiğimde kordonun boynunun etrafında olduğunu fakat bi zararı olmadığını söyledi doktorum yani aslında hareketlerinde de bi sorun yok ama yine de insan korkuyor başına gelen var mı daha önce böyle bişey
Oelrlrkmemdmd EzgiG Korkutucu bişey bu valla iki tur olmadan korkmayın diyor doktorlar yazık yerleri dar olduğu için dolanıyormuş
kuzeymomsss EzgiG benimde 35 haftalıkken 1 tur kordon vardı ama sıkı değildi doktor bir sorun olmaz demişti, 37 haftalıkken de doğum yaptım çok şükür bir sıkıntı olmadı
EzgiG Oelrlrkmemdmd korkmana gerek yok dedi doktorum ama işte insanın elinde olmuyor ama böyle yorumlar yapılınca biraz insanın içi rahatlıyor