Kızlar 18 nisan son adet tarihim 15 gün snra avuç içi kadar pembe kanama geldi snra idrar testi yaptım çarsamba çift çizgi çıktı perşembe kan verdim 2972 kan sonucu ama bebek ve kese görülmedi bugun gittim 8 9 milim kese göründü ama sağlıklı sağlıksız mı 10 15 gün snra görücezzz dedi bu durumu yaşıyan var mı?
Bir tane kızım var 4 yaşında 2. Gebeliğim daha önce düşük kürtaj vs olmadım tşk ederim herkese sağlıklı doğumlar