Arkadaşlar merhaba. Yarın 36 haftalık oluyoruz çok şükür. Bugün doktora gittiğimde bebeğin hâlâ ters olduğunu büyük ihtimal sezeryan olacağını söyledi. Yani yeri daralmış, şimdiye kadar dönmesi gerekiyordu bundan sonra %25 ihtimalle döner dedi. Bol yürüyüş yapmamı önerdi. Sezeryana asla karşı değilim yeter ki sağlıkla kucağıma alayım bebeğimi ama normal doğum olarak bir şansımı denemek isterdim. Acaba bu saatten sonra döner mi bebiş yani dönenler var mı aranızda