37 dereceyi geçmeyecek şekilde bir kovayı suyla doldurun .. bebeğinizin kollarından tutarak içinde tutun.. sabırla bekleyin sık sık yapın bunu …kakasını da yapar gazını da çıkarır aynı zamanda anne karnında gibi hissettiği için psikolojik olarakta çok iyi gelir 🙏🌸mutlaka deneyin